петък, 21 юли 2017 г.

Kladno, miesto rekordov. Zvládnuť prekážky a potom ... teší sa Klučinová

Klučinová má za sebou víkendový vstup do sezóny a na tradičnom mítingu v rakúskom Götzis priebehu dvoch dní cestou k 10. miestu pozbierala 6349 bodov. "Čo je o 150 bodov viac ako vlani," pripomenul Zdeněk Lubenská, šéf vícebojařského TNT express mítingu.

"Potvrdila som si, že to nie je tak zlé," pochvaľovala si bronzová pětibojařka halového majstrovstvá Európy v Prahe.

a ak pred rokom z takej formy a len po 14 dňoch pauzy medzi závodmi druhýkrát v živote posúvala v Kladne českej maximum, sport stavky potom tento rok…"Ale do takých čísiel by som sa asi nepozerala," odmietala dievča z plagátu. "Neodvážim sa tipovať, ale možno vyhlásim súťaž pre fanúšikov. Kto sa priblíži najviac, dostane môj dres. "

Kladno akoby Klučinové zakaždým prialo.Raz tam český rekord vyrovnala, dvakrát posúvala, až na súčasnú hranicu 6460 bodov. "Od prvej disciplíny, kde som si dala osobák, som sa viezla na vlne," spomínala na minulý rok.

Tento rok proti nej bude síce stáť 24 súperiek, taky krátky oddych od posledného dvojdňového záprahu, napriek tomu 27-ročná pretekárka verí v ďalšie skvelé ťaženie.

"Veľa mi prospieva podpora domáceho publika, to je asi hlavný faktor," hovorila Klučinová. "Šesť rokov som na Kladne bývala, trénovala, študovala, takže ho beriem ako svoj domáci štadión. Teším sa, pretože sa mi tam väčšinou darí. Tak hlavne aby objednali počasie.


"

A potom…Potom sa pokojne môže zrodiť nový historický zápis.Zvlášť keď si Češka v Rak úsku posilnila sebavedomie v guli a dvojstovke. "Dlho som nebežala tak rýchlo," pripomenula. "Mám osobák z roku 2012 a dlho som sa k nemu ani nepriblížila."

Zato prekážky jej ďalej v úvodnej disciplíne súťaže prekážajú. "To je moje achilovky, na tie driem naozaj veľa. A myslím, že už by som si zaslúžila aj pekný čas, stavkove bonusy "priala si. "Akonáhle mi prekážky vyjdú, je to dobrý signál. Naopak výšku moc netrénujte a ide mi nejako sama. Na rekord sa ale musí stretnúť sedem dobrých výkonov v siedmich rôznych disciplínach. "

Tak treba budú budúci piatok a sobota pre Klučinovou zasa tými dni s veľkým D." Tak kto vie…"

stavkovanie

Няма коментари:

Публикуване на коментар